вовед во facebook и Instagram рекламирање

Научете како правилно да сетирате и управувате со реклами на Facebook и Instagram.

50% ПОПУСТ ЗА УПЛАТИ ДО 31.07

Оставете контакт информации и нашиот тим ќе Ве контактира со повеќе информации и детали околу курсот.

ЗОШТО Facebook реклами

Со континуирано пласирање на квалитетни реклами кои ќе застапуваат еден бренд или еден бизнис, освен тоа што може енормно да ја зголеми препознатливоста, туку може значително да ја зголеми и продажбата на услуги или производи на еден бизнис. Без разлика дали таргет публиката на брендот е B2B  или B2C, рекламирањето на Facebook и Instagram може комплетно да трансформира еден бизнис.

Непотребно е да кажеме дека секојдневната потреба од тоа да се биде присутен на онлајн пазарот станува растечки понеопходна, а кое друго место за пласман на реклами ако не Facebook, социјалната мрежа со приближно 2 милијарди активни корисници дневно? Кога станува за маркетинг на социјалните мрежи, Facebook, заедно со Instagram, претставува можеби и најисплатливата опција која носи одлични резултати.

На овој 4-дневен курс, ќе имате можност да се запознаете како Facebook маркетерите креираат, лансираат и оптимизираат реклами за најдобри резултати. Целта на овој курс е да се запознаете со начинот и принципите на како рекламирањето на Facebook и Instagram функционира во секојдневниот живот на еден маркетер.

За кого е наменет овој курс:

ГЛАВНИ ИНФОРМАЦИИ ЗА КУРСОТ

  • Кога започнува: 23-ти август (понеделник)
  • Која е цената: 4,900 денари – со уплата до 31-ви јули, добивате 50% попуст, односно цената на курсот ќе биде 2,450 ден.
  • Кој е распоредот: 4 предавања по 2 часа, понеделник-вторник-четврток-петок
  • Во колку часот започнува и колку трае: Во 18.00 часот, секое предавање трае 120 минути

шТО ЌЕ НАУЧИШ

Креирање Business Manager и Ads Manager, запознавање со длабочините на Ads Manager

Видови публики, запознавање и инсталирање на Facebook Pixel, совети за таргетирање (во Македонија)

Најдобри практики за креирање креативи, совети за пишување високо-перформирачки текстови за реклами

Запознај го инструкторот: Горан Николов

CEO of Roccad, Media Buyer

Горан Николов е CEO на маркетинг агенцијата Roccad, а во неговата кариера како Facebook маркетер има потрошено повеќе од $650,000 на реклами на Facebook и Instagram за најразлични клиенти од повеќе држави во светот. Посветеност на успех, брза прилагодливост според секојдневните промени и неопислив ентузијазам за дигиталниот маркетинг се некои од карактеристиките со кои може да го опишеме инструкторот.

ПроГРАМА

Day 1: Basics

  • Креирање Business Manager
  • Креирање Ad Account
  • Запознавање со Ads Manager

Day 2: Let’s Get Technical

  • Што е Facebook Pixel?
  • Инсталирање на Facebook Pixel
  • Поставување евенти со Pixel-от
  • Видови публики
  • Совети за таргетирање

Day 3: All About That Creative

  • Најдобри практики за креирање креативи
    Совети за пишување високо-перформирачки текст за рекламата
  • Бесплатни извори на квалитетни фотографии и видеа за изработка на реклами
  • Бесплатни извори за обработка и изработка на креативи

Day 4: Test, Optimize, Get Results

  • Начини на тестирање на креативи и текстови
  • Начини на оптимизирање на рекламите за максимизирање на нивната ефективност

 

Цена

2.450 ден.
  • Регуларна цена 4.900ден
ДО 31.07

Почеток

23.08 август
  • 077 648 049 ​



НЕКОЛКУ ВАЖНИ ТОЧКИ:

  • Добиваш сертификат за успешно завршување на курсот.
  • Курсот ќе се одржи онлајн, секој пријавен ќе биде контактиран со повеќе информации.
  • Секој пријавен ќе добие упатство за онлајн курсот.

ПРОЦЕС НА ПРИЈАВУВАЊЕ

Чекор 1

ПОДНЕСЕТЕ АПЛИКАЦИЈА

Чекор 2

ЌЕ БИДЕТЕ КОНТАКТИРАНИ

Чекор 3

УПЛАТА ЗА
КУРС

Чекор 4

ЗАПОЧНУВАЊЕ НА КУРСОТ